رنک بازار

 

درحالی‌که هر دو خودرو قیمت مشابهی داشته و محصول شرکت‌هایی آمریکایی هستند اما شورولت کامارو ZL1 Le و داج چلنجر SRT هلکت Redeye از نظر پرفورمنس خودروهای کاملاً متفاوتی هستند. محصول شورولت به دنبال حضوری همه‌جانبه در پیست است اما داج می‌خواهد پادشاه خط درگ باشد؛ اما این دو خودرو در برابر یکدیگر چگونه سرشاخ می‌شوند؟ برای فهم این موضوع Throttle House مسابقه‌ای بین هر دو عضلانی دوست‌داشتنی ترتیب داده که شامل مسابقه درگ و پیست می‌باشد.هر دو خودرو به‌طور باورنکردنی‌ای سریع هستند. اگرچه داج Redeye در مسافت 400 متر حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد اما این کامارو است که در مسابقه درگ پیش می‌افتد. البته چلنجر در ادامه سرعت گرفته و پیش از خط پایان رقابت بسیار فشرده‌ای را باهم تجربه می‌کنند.اما در پیست اوضاع فرق می‌کند.

رانندگان می‌گویند که کامارو نیروی جانبی بسیار زیادی داشته که باعث ایجاد درد فیزیکی بدن در سر پیچ‌ها می‌شود. البته این خودرو خیلی عالی نیست زیرا سیستم تعلیق به خاطر ایجاد این نیروی زیاد خیلی سفت بوده و همین امر منجر به سواری خشک آن شده است.البته داج هم دست خالی نبوده اما خب توانایی زیاد کامارو در عبور از پیچ‌ها را ندارد. سواری چلنجر در پیست نرم‌تر بوده و به نظر می‌رسد این خودرو راحت‌تر از رقیب هم‌وطن باشد اما خب طبیعتاً سریع‌تر نخواهد بود.با نگاهی به ویدئوی منتشر شده می‌توان زمان‌های به دست آمده توسط هر دو خودرو را مقایسه کرد. علیرغم سرعت زیاد در خط مستقیم، عملکرد ضعیف‌تر داج در پیست جالب است. حتی هوندا سیویک تایپ R هم می‌تواند Redeye را در این پیست مغلوب کند.